RGB Studios YouTube’da, hayat canlı yayında!

İstanbul Bilgi Üniversitesi İletişim Fakültesi Stüdyoları

Reklamcılık

BİLGİ Reklamcılık, rekabetçi iş ortamında kurumların çok boyutlu ihtiyaçlarını karşılayacak donanıma sahip, yenilikçi ve yaratıcı yaklaşımlar geliştirebilen profesyoneller yetiştiriyor.

Tasarımdan pazarlamaya reklamcılığın farklı uzmanlık alanlarını içeren program, öğrencilerin strateji, metin, görsel tasarım ve dijital iletişim alanlarında kendilerini geliştirmelerini hedefliyor.

Programda önde gelen akademisyenlerin verdiği kuramsal derslerin yanı sıra uygulamayı profesyonel reklamcılardan öğrenme ve mezuniyet öncesi onlarla çalışma imkânı var. Ayrıca eğitimin esnasında kendi reklam ajansını kurup gerçek müşterilere kampanya hazırlama ve portfolyonu geliştirme fırsatı bu programda.

Program santralistanbul Kampüsü’nde ve öğrenim dili İngilizce

KONTENJAN VE PUAN BİLGİSİ

BURS PUAN TÜRÜ KONTENJAN TABAN PUAN BAŞARI SIRASI
Reklamcılık Burslu SÖZ 13 396,1076 3988
Reklamcılık %50 İndirimli SÖZ 76 241,1326 413166

Daha fazla BİLGİ için bizimle iletişime geç!

Bu alan zorunludur.
Bu alan zorunludur.
Bu alan zorunludur.
Bu alan zorunludur.
Bu alan zorunludur.

BİLGİ Reklamcılık'tayken...

Prof. Dr. Halil Nalçaoğlu
Prof. Dr. Halil Nalçaoğlu

İstanbul Bilgi Üniversitesi İletişim Fakültesi, iletişimin, sosyal hayatın her alanına nüfuz ettiği, ancak henüz "insanlığın bir başarısı" olarak adlandırılamayacağı bir dünyada bireylerin "anlamın kontrolünü ele almalarını" sağlayacak ve onun tarafından kontrol edilmelerini önleyecek bir eğitim vermek için çaba harcıyor. İletişim Fakültesi, düşüncenin yalnızca sözcüklerle değil, görüntüler ve seslerle de ifade edilebileceği anlayışının yanı sıra eleştirel düşünce alışkanlığını geliştirmeye büyük önem veriyor.

Dr. Öğr. Üyesi Barika Göncü
Dr. Öğr. Üyesi Barika Göncü

Eğitim anlayışımız öğrencilerimizin yaşama, teorik bilgilerle pratik uygulamaların içselleştirildiği, katılımcı ve sorgulayıcı bir anlayış içerisinde hazırlanmalarını sağlar. Öğrencilere üniversitenin sınırları ötesinde iş dünyası ile buluşma, uluslararası ortamlara erişme, yarışma, bienal, sergi ve festivaller aracılığıyla başarılarını gösterme, sahada çalışma, dijital ve analog projeler üretme, portfolyo geliştirme ve benzeri bir dizi platformda gözlem, üretim ve uygulama yapma olanakları sunulur.

İletişim Fakültesi
Reklamcılık / Akademik Kadro

  • Kaan Varnalı (Prof. Dr.)
  • Yonca Aslanbay (Prof. Dr.)
  • Başak Uçanok Tan (Doç. Dr.)
  • Emine Eser Gegez (Doç. Dr.)
  • Gaye Özçelik (Doç. Dr.)
  • Alev Yücel (Dr. Öğr. Üyesi)
  • Aylin Dağsalgüler (Dr. Öğr. Üyesi)
  • Ayşe Bengi Özçelik (Dr. Öğr. Üyesi)
  • Barika Göncü (Dr. Öğr. Üyesi)
  • Barış Ursavaş (Dr. Öğr. Üyesi)
  • Dilek Gürsoy (Dr. Öğr. Üyesi)
  • Eser Levi (Dr. Öğr. Üyesi)
  • Melike Özmen (Dr. Öğr. Üyesi)
  • Vehbi Görgülü (Dr. Öğr. Üyesi)
  • Volkan Çetin (Dr. Öğr. Üyesi)
  • Anıl Sayan
  • Egemen Bayraktar
  • Firuze Selen Çağlar
  • Hilal Aytimur
  • Onur Serdan Çarboğa
  • Seda Tavukçu
  • Öykü Gül (Dr.)
  • Burak Buyan (Prof. Dr.)
  • Zeynep Özarslan (Doç. Dr.)
  • Çeyiz Makal Fairclough (Doç. Dr.)
  • Sezgi Turfanda (Dr. Öğr. Üyesi)
  • Zehra Güngör Sanyer (Dr. Öğr. Üyesi)
  • Aydın Erden
  • Begüm Yamanlar
  • Bilge Erkök
  • Canan Arslan (Faculty Member, PhD)
  • Christopher Çolak
  • Deniz Tarcan
  • Elıf Idemen Okan
  • Emel Göral
  • Fatoş Karahasan (Dr.)
  • Mehmet Erdem Aksakal
  • Mert Kutluk
  • Nuri Gülver
  • Raif Onur Topuzdağ
  • Sündüz Cemre Yeşil
  • Yalın Özgencil
  • Yasemin Baran
  • Yılmaz Aysan (MA)
  • Özge Güven

santralistanbul Kampüsünde sürekli güncellenen teknik olanaklara hızla adapte olursun.

Kulüp
BİLGİ’de sanattan spora, hobiden sosyal sorumluluğa 100’e yakın öğrenci kulübü ile dolu dolu bir üniversite hayatı seni bekliyor. Bu sayede kampüste yelken yapabilir veya Van’da imkan sahibi olmayan köylerdeki ilkokullara kütüphaneler kurabilirsin.

Tüm kulüplere göz at

BİLGİ'DEN HİKAYELER

MEZUN OLUNCA

Reklamcılık MEZUNU NE İŞ YAPAR?

Reklamcılık mezunları, reklam ajansları, dijital iletişim ajansları, medya planlama şirketleri ve pazar araştırma şirketlerinin yanı sıra reklam veren kurumların pazarlama, reklam ve dijital iletişim bölümlerinde çalışabiliyor. Mezun olduğunda marka yöneticiliğinden stratejik planlama uzmanlığına, sanat yönetmenliğinden reklam yazarlığına, müşteri temsilciliğinden dijital iletişim tasarımcılığına kadar farklı iş alanlarında görev alabilirsin.