Betül Yedikardeşler

Betül Yedikardeşler

İşletme-Reklamcılık Yandal Mezunu

Yelken Kulübünde yelkenle birlikte denize ve su sporlarına olan bakış açım değişti, gün ortasında denize açılmak ve bu sporu yapmak benim için paha biçilemez bir deneyim oldu.


Liseden sonra hangi bölümü okumak istediğimiz kadar üniversite seçimi de hayatımızda çok önemli rol oynuyor ve bu seçim geleceğimizi şekillendiriyor. BİLGİ’yi seçmekle ne kadar doğru karar verdiğimi aldığım eğitimle beraber üniversitenin kendimizi geliştirmek adına sunduğu imkanlarla daha iyi anladım. Çok değerli hocalardan eğitim almak ve BİLGİ’li olmak ayrıcalığının yanı sıra gerek yurtdışındaki eğitim fırsatıyla gerek BİLGİ Kariyer Merkezi’nin bize sunduğu staj imkanlarıyla mesleki yönde bizi geliştiren bir üniversitenin parçasıyım. Henüz 1. sınıfta BİLGİ Kariyer Merkezi’nin yönlendirmesiyle BİLGİ Pazarlama Ofisi’nde görevli öğrenci programı kapsamında çalışmaya başladım. Eğitimimle beraber parçası olduğum ofis ortamı benim için hayatımda bir dönüm noktası oldu diyebilirim. Ofiste görevli öğrenci olarak çalışmak derslerime pratik anlamda destek olduğu kadar ufkumu farklı yönlerde geliştirdi ve BİLGİ’nin bize sunduğu yan dal imakanıyla Reklamcılık Bölümü’yle tanıştım. İşletme ve Reklamcılık Bölümlerini pekiştirerek ilerideki kariyer hedeflerime bir adım daha yaklaştığımı hissettim. BİLGİ, akademik ve kariyer alanlarıyla öğrencilere destek olduğu kadar sosyal hayata ve projelere de değer veriyor. Birçok alandan kulüple birlikte derslerden kalan zamanlarımızı en iyi şekilde geliştirebiliyoruz. Ben BİLGİ Yelken Kulübü’nün ve BİLGİ’li Liderler’in bir parçası oldum. Yelken Kulübünde yelkenle birlikte denize ve su sporlarına olan bakış açım  değişti, gün ortasında denize açılmak ve bu sporu yapmak benim için paha biçilemez bir deneyim oldu. BİLGİ’li Liderler Kulübü ile beraber ise liderlik ve etik üzerine seminerlerle sektörden farklı insanlarla bir araya gelip, deneyimlerini dinleme şansı yakaladım ve hayallerimi gerçekleştirebilmek adına kendime olan inancım gelişti.