Halkla İlişkiler ve Tanıtım

Halkla İlişkiler, örgütlerin, şirketlerin veya bireylerin toplumla kurduğu iletişimin yönetimini konu alan bir disiplin.

BİLGİ Halkla İlişkiler ve Tanıtım, iletişim stratejilerinden danışmanlık hizmetlerine, dijital iletişim projelerinden kampanya ve etkinlik yönetimine kadar bu alanda kapsamlı bir eğitim alabileceksin.

Ekonomi, hukuk, işletme, sosyoloji ve antropoloji gibi farklı bilim dallarıyla da desteklenen program, teorik bilgileri deneyimle buluşturuyor.  Öğrenciler birer halkla ilişkiler profesyoneli olarak PUBLICA isimli öğrenci ajansında, iş dünyası ve sivil toplum kuruluşlarının projelerinde çalışarak deneyim kazanma imkanına sahip.

Program santralistanbul Kampüsü’nde ve öğrenim dili İngilizce.

KONTENJAN VE PUAN BİLGİSİ

BURS PUAN TÜRÜ KONTENJAN TABAN PUAN BAŞARI SIRASI
Halkla İlişkiler ve Tanıtım Burslu SÖZ 11 392,4998 4682
Halkla İlişkiler ve Tanıtım %50 İndirimli SÖZ 65 - -

Daha fazla BİLGİ için bizimle iletişime geç!

Bu alan zorunludur.
Bu alan zorunludur.
Bu alan zorunludur.
Bu alan zorunludur.
Bu alan zorunludur.

BİLGİ Halkla İlişkiler ve Tanıtım'dayken...

Prof. Dr. Halil Nalçaoğlu
Prof. Dr. Halil Nalçaoğlu

İstanbul Bilgi Üniversitesi İletişim Fakültesi, iletişimin, sosyal hayatın her alanına nüfuz ettiği, ancak henüz "insanlığın bir başarısı" olarak adlandırılamayacağı bir dünyada bireylerin "anlamın kontrolünü ele almalarını" sağlayacak ve onun tarafından kontrol edilmelerini önleyecek bir eğitim vermek için çaba harcıyor. İletişim Fakültesi, düşüncenin yalnızca sözcüklerle değil, görüntüler ve seslerle de ifade edilebileceği anlayışının yanı sıra eleştirel düşünce alışkanlığını geliştirmeye büyük önem veriyor.

Dr. Öğr. Üyesi Barika Göncü
Dr. Öğr. Üyesi Barika Göncü

Eğitim anlayışımız öğrencilerimizin yaşama, teorik bilgilerle pratik uygulamaların içselleştirildiği, katılımcı ve sorgulayıcı bir anlayış içerisinde hazırlanmalarını sağlar. Öğrencilere üniversitenin sınırları ötesinde iş dünyası ile buluşma, uluslararası ortamlara erişme, yarışma, bienal, sergi ve festivaller aracılığıyla başarılarını gösterme, sahada çalışma, dijital ve analog projeler üretme, portfolyo geliştirme ve benzeri bir dizi platformda gözlem, üretim ve uygulama yapma olanakları sunulur.

İletişim Fakültesi
Halkla İlişkiler ve Tanıtım / Akademik Kadro

  • Kaan Varnalı (Prof. Dr.)
  • Yonca Aslanbay (Prof. Dr.)
  • Başak Uçanok Tan (Doç. Dr.)
  • Emine Eser Gegez (Doç. Dr.)
  • Gaye Özçelik (Doç. Dr.)
  • Alev Yücel (Dr. Öğr. Üyesi)
  • Aylin Dağsalgüler (Dr. Öğr. Üyesi)
  • Ayşe Bengi Özçelik (Dr. Öğr. Üyesi)
  • Barika Göncü (Dr. Öğr. Üyesi)
  • Barış Ursavaş (Dr. Öğr. Üyesi)
  • Dilek Gürsoy (Dr. Öğr. Üyesi)
  • Eser Levi (Dr. Öğr. Üyesi)
  • Melike Özmen (Dr. Öğr. Üyesi)
  • Vehbi Görgülü (Dr. Öğr. Üyesi)
  • Volkan Çetin (Dr. Öğr. Üyesi)
  • Anıl Sayan
  • Egemen Bayraktar
  • Firuze Selen Çağlar
  • Hilal Aytimur
  • Onur Serdan Çarboğa
  • Seda Tavukçu
  • Öykü Gül (Dr.)
  • Burak Buyan (Prof. Dr.)
  • Zeynep Özarslan (Doç. Dr.)
  • Çeyiz Makal Fairclough (Doç. Dr.)
  • Sezgi Turfanda (Dr. Öğr. Üyesi)
  • Zehra Güngör Sanyer (Dr. Öğr. Üyesi)
  • Aydın Erden
  • Begüm Yamanlar
  • Bilge Erkök
  • Canan Arslan (Faculty Member, PhD)
  • Christopher Çolak
  • Deniz Tarcan
  • Elıf Idemen Okan
  • Emel Göral
  • Fatoş Karahasan (Dr.)
  • Mehmet Erdem Aksakal
  • Mert Kutluk
  • Nuri Gülver
  • Raif Onur Topuzdağ
  • Sündüz Cemre Yeşil
  • Yalın Özgencil
  • Yasemin Baran
  • Yılmaz Aysan (MA)
  • Özge Güven

santralistanbul Kampüsünde sürekli güncellenen teknik olanaklara hızla adapte olursun.

Kulüp
BİLGİ’de sanattan spora, hobiden sosyal sorumluluğa 100’e yakın öğrenci kulübü ile dolu dolu bir üniversite hayatı seni bekliyor. Bu sayede kampüste yelken yapabilir veya Van’da imkan sahibi olmayan köylerdeki ilkokullara kütüphaneler kurabilirsin.

Tüm kulüplere göz at

BİLGİ'DEN HİKAYELER

MEZUN OLUNCA

Halkla İlişkiler ve Tanıtım MEZUNU NE İŞ YAPAR?

Halkla İlişkiler mezunu olduğunda halkla ilişkiler ajanslarında, şirketlerin kurumsal iletişim, insan kaynakları ve pazarlama departmanlarında; kamu kurumlarının, yerel yönetimlerin ve sivil toplum kuruluşlarının halkla ilişkiler bölümlerinde çalışabilirsin. Ayrıca etkinlik yönetimi şirketleri, doğrudan pazarlama ajansları ve dijital iletişim ajansları mezun olduğunda iş sahibi olabileceğin kuruluşlar arasında. Stratejik iletişim danışmanlığından pazarlama iletişimi yöneticiliğine, medya ilişkileri yönetmenliğinden dijital içerik uzmanlığına dek farklı pozisyonlarda görev alabilirsin.