E-Ticaret ve Pazarlama
Hızla gelişen teknolojiye bağlı olarak dijitalleşen dünyada iletişim modelleri ve pazarlama stratejileri de çevrimiçi süreçlere uyumlu hale geldi.
Kurumların hedef kitleleri ile doğru zamanda, etkileşimli ve kullanıcı dostu pazarlama iletişimi kurabilmesi için dijital kanalları etkin ve verimli bir şekilde kullanması önem taşıyor.
Bu program, dijital iletişim ve pazarlama konularında tasarım bilgisine ve teknik bilgiye sahip alanında donanımlı uzmanlar yetiştirmeyi hedefliyor.
Hem teorik hem de pratiğe dayalı bir öğrenim görebileceğin bu programda elektronik ticaret, dijital ortamda pazarlama yönetimi, temel reklam, bilişim hukuku, görsel iletişim tasarımı ve web tasarımı gibi alanlarda güçlü bir donanım kazanabilirsin.
Mezun olduğunda kurumların kurumsal iletişim bölümlerinde, tüm işletmelerin pazarlama bölümlerinde, dijital medya ve pazarlama ajanslarında, araştırma şirketlerinin dijital iletişim ile ilgili bölümlerinde görev alabilirsin.
Bunun yanı sıra mezun olunca DGS (Dikey Geçiş Sınavı) ile üniversitelerin ilgili 4 yıllık programlarına geçiş yaparak öğrenimini 4 yıla tamamlayabilirsin.
DGS ile geçiş yapılabilecek 4 yıllık programlar şöyle:
Ekonomi ve Finans, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık, Halkla İlişkiler ve Tanıtım, İletişim, İletişim Bilimleri, İşletme, Lojistik Yönetimi, Pazarlama, Reklam Tasarımı ve İletişimi, Reklamcılık, Teknoloji ve Bilgi Yönetimi, Uluslararası İşletme Yönetimi, Uluslararası Ticaret, Uluslararası Ticaret ve Finansman, Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik, Uluslararası Ticaret ve Lojistik, Yönetim Bilişim Sistemleri, Elektronik Ticaret ve Yönetimi, Muhasebe ve Finans Yönetimi
Program Kuştepe Kampüsü’nde ve öğretim dili Türkçe.
BİLGİ’nin İngilizce Hazırlık Programı’na katılarak İngilizce öğrenmek için tıkla.
KONTENJAN VE PUAN BİLGİSİ
|
BURS |
PUAN TÜRÜ |
KONTENJAN |
EK KONTENJAN |
TABAN PUAN |
BAŞARI SIRASI |
E-Ticaret ve Pazarlama |
Burslu |
TYT |
9 |
1 |
364,4350 |
330818 |
E-Ticaret ve Pazarlama |
%50 İndirimli |
TYT |
58 |
22 |
213,4660 |
2315665 |