Vizyon kelimesini herkes kullanır ama ciddi anlamda ne olduğunu yaşayarak öğrenir
Yıl 2005, o zamanlar 17 yaşımdayım. Heyecanlı, mutlu ve bir o kadar şaşkın şekilde İstanbul Bilgi Üniversitesi kampüsünden içeri girdim. O andan itibaren hayatım bir daha eskisi olmayacak şekilde değişti. Kendimi geliştirdim, birçok konuda değiştim ve en önemlisi vizyonumu genişlettim. Vizyon kelimesini herkes kullanır ama ciddi anlamda ne olduğunu yaşayarak öğrenir. Hem hocalarım hem arkadaşlarım hem de derslerdeki konular, yaptığımız projeler hepsi bir adım ileriye taşıyarak çoğaldı. Bilgiler çoğaldıkça ben daha çok öğrenme isteği ile daha çok çabaladım. O dönem üzerinde çalıştığımız projelerin ileride ne kadar önem taşıyabileceğini daha sonra anlayabildim. İş hayatında zorluklar karşısında nasıl hareket etmen gerektiğini… Yılmadan cesaretle, inandığın düşünceyi savunmayı ve her ne olursa olsun büyük bir aşk ve azimle ilerlemeyi iste o yıllarda öğrendim.
Mezun olduğumda, BİLGİ Reklamcılık bölümünden olduğum için gurur duyuyordum. Hiç unutmam o zaman yeni mezun olarak ilk iş görüşmemde, gururlu bir şekilde BİLGİ’liyim demiştim. Bu hiçbir zaman değişmeyen bir söylemdi ve bir kültürün bir topluluğun bireyi olmuştum. Bir süre çalıştıktan sonra tekrar BİLGİ Yüksek Lisans programına katılarak Pazarlama İletişimi (Marka Okulu) Programı’ndan mezun oldum.
Son 7 senedir iş hayatında aktif olarak yer alıyorum, şirketlerin Reklamcılık ve Pazarlama İletişimi departmanlarında çalışarak ilerledim. Son 5 senedir Arzum Küçük Ev Aletleri Şirketinde Pazarlama İletişimi Bölümü Yöneticisi olarak çalışıyorum. Yaşınız kaç olursa olsun ya da hangi sektörde çalışıyor olursanız olun her zaman bir BİLGİ’li olmanın gururunu hissediyor ve ne kadar şanslı olduğunuzu anlıyorsunuz.